logo A.jpg

PROPÒSITS

PASPARTÚ treballa l’Art per aprofundir en cinc àmbits  específics:

• Personal

Facilitar l'adquisició de competències bàsiques i especifiques personals socials i cíviques.

• Artístic

Promoure a tots aquells artistes que es dediquin al complex repte de transmetre una idea, una filosofia de vida, un pensament crític i un compromís social a través de la seva obra.

•   Professional

Col·laborar amb la promoció i difusió dels artistes i de l'Art en la recerca d'una nova professionalitat, de nous llenguatges, expressions, funcionalitats i valors de l'art i de les seves obres a través de l'intercanvi interdisciplinari, multicultural i inter generacional, així com la difusió de l'art en el sí de la societat..

• Sociocultural

Fomentar la participació ciutadana en la reflexió, el debat i la creació d'un estat d'opinió sobre l'art, el seu valor i la seva utilitat sociocultural en la societat actual.

• D'assessoria

Apropar l'art a la ciutadania oferint-li tota classe d'informació i assessorament sobre el món de l'Art, facilitant i promovent la seva participació i realització en accions artístiques tant en l'àmbit teòric com pràctic.

PASPARTULOGOYBARRAStransp.jpg
facebook2.png